Život

Ja som nehovorila len slovami. 
Rozprávam stále a hlavne vtedy keď ma nikto nepočuje. Rozprávam už len keď na teba hľadím a ty vraj nevieš čo je to za pohľad. Rozprávam, keď sa na teba usmievam ako úplny blázon, lebo som blázon do tvojích slov.
Rozprávam, keď sa tvoje ruky dotknú mojej duše, cez to, že ten dotyk bol neskutočne jemný a nenápadný. Rozprávam, keď sa schovám pod perinu lebo sa hanbím. Áno hanbím sa lebo mi nedáva zmysel, prečo by tvoja myseľ mala rozumieť tej mojej. Pozerám na teba, dokonca aj keď spím, lebo nehľadím len očami. 
Vidím ťa aj v noci, keď len vedľa mňa ležíš a ja sa k tebe schúlim, lebo vonku je búrka, ktorej sa ja bojím. Smeješ sa, vraj je to úžasné keď je vonku búrka, ale mne to pripomína hádku mojich rodičov a tak sa pred búrkou schovám v tvojom náručí. 
Čuduješ sa a ja sa čudujem tebe, cez to sme stále tu, v prítomnosti, v ktorej je búrka nad nami ale ty ma držíš pevne a nepustíš ma, lebo pri každom hrome sa moje telo zľakne, avšak pri tebe nie. 
Pri tebe som kľudná. Pri tebe vidím búrku ako niečo krásne, ako muža a ženu, ktorí sa milujú. Pri tebe vidím v mojom úsmeve šťastie, nie len úsmev zo zdvorilosti. Pri tebe sa mi moje myšlienky páčia. Pri tebe viem rozprávat. len tak. 
Pri tebe sa cítim ako hmla. Hmla, v ktorej nevieš čo nájdeš. Máš toľko otázok, že ja neviem nájisť odpovede. Avšak, len sa usmeješ a pýtaš sa ďalej, aj keď neodpovedám. 
Ty ma vidíš, aj keď nechcem aby si mal videl. Schováš sa pod perinu so mnou, aby som tam nebola sama, lebo ešte neveš to, že aj tmy sa bojím. 
Bojím sa viac vecí, než si vieš predstaviť.Povedal si, že je zvláštne ako mám veľa vecí naplánovaných, ale to ešte nevieš, že veci som si musela vždy naplánovať ak som chcela naozaj uspieť. 
Hovoríš, že moje oči žiaria, povedal si mi slová, ktorým možno nikdy neporozumiem, lebo tvoje oči a myseľ ma vidí inak, ako ma ktokoľvek iný, kedy videl. 
Ty si ten, kto mi dal všetko a cez to nič. Ty si ten, ktorého úsmev mi poláme kosti od šťastia a ty si ten, ktorého oči mi vidia až do duše. 
Avšak, ja sa stále bojím, lebo teba som tu nečakala. 
Nečakala som, že mi takto pomiešaš karty, nečakala som, že ty so mnou spravíš bojovníka, ktorý chce  slobodu, ktorý však túži po tebe.  

Nepredvídateľný život. 

- Slnečn;ca